Wednesday, August 3, 2011

HOE BUK JE VOOR EEN MAN – EEN GEILE KEUS ELKE KEER-))))

Soms gebeurt het dat je je spullen laat vallen op de grond; vlák voor een vreemde man. Bijvoorbeeld, ergens op straat of in de hal van een hotel. Het lijkt logisch om dan gewoon te bukken en je spulletjes te pakken; maar niet voor mij. In dit soort situaties komen er elke keer opwindende gedachten in mijn hoofd. Als ik gehurkt zit om mijn spulletjes te pakken, dan zit ik met mijn gezicht recht tegenover zijn gulp.Het is gewoon recht tegenover de plek waar zijn pik onder zijn broek zit; misschien is zijn lul wel stijf? Het is beter om naar zijn benen te kijken terwijl ik gehurkt zit))) Ik stel me voor hoe zijn pik er uitziet en of hij me wil neuken. Of misschien wil hij dat ik zijn pik uit zijn broek haal en hem begin te pijpen. En wil hij me anaal neuken en zijn harde lul in mijn kontje duwen))) Ik weet niet wat deze man over mij denkt, maar het is mogelijk dat hij precies zo denkt.. Dat hij naar mijn vochtige lippen kijkt die heerlijk kunnen pijpen. Mijn lippen zijn slechts enkele centimeter van zijn lul. Hij hoeft zijn lul er alleen maar uit te halen en dan kan hij hem zo in mijn mond duwen.
Maar je kunt natuurlijk ook iets oppakken door niet te bukken, maar voorover te buigen. Dat is ook erg spannend; zeker als ik een kort jurkje draag zonder slipje. En het is vaak zo dat ik geen slipjes draag….. Alle mannen die dan achter mij staan zien dan mijn kutje en mijn kontje. Ik fantaseer dan hoe een grote, hete lul spontaan bij me naar binnen dringt. Een schaamteloze situatie waarbij hij gelijk op straat zijn lul in mij ramt. Ik voel mezelf dan een echte slet, die  door een vreemde op straat geneukt wordt. Nadat hij me zonder slipje heeft gezien stopt hij zijn pik bij mijn natte kutje naar binnen om me te neuken. Het meest opwindende is als andere mannen dit zien en ook met mij willen neuken. Ze mogen al mijn gaten vullen met hun hete sperma. Het zou een geweldige gangbang op straat zijn
Zulke gedachten ontstaan er
in mijn hoofd toen er wat spullen op de vloer vielen. Ik zie overal sex in. Ik hou van sex en ook heel erg van neuken.)))
Kus op je pik. Tot ziens op mijn blog.

Slet Gina Monelli

No comments:

Post a Comment