Monday, August 1, 2011

SEKS MET MIJN MAN IN EEN TREIN

Ik ben erg blij dat ik een GEILE SLET ben voor mijn man; niet alleen vrouw, maar ook een geile slet!
Afgelopen zomer hebben onze vrienden ons uitgenodigd; zij wonen buiten de stad. Het was erg warm die dag en de reis per trein duurde bijna een uur. Ik zat bij het raam en mijn man zat dicht bij de gang. Ik keek naar de plaatsen waar we voorbij reden en zat met mijn rug naar mijn man toe. Hij begon mijn kont te strelen, te knuffelen en stopte een hand onder mijn T shirt. Ik had geen beha aan en mijn harde tepels waren goed zichtbaar onder mijn topje. Ook droeg ik een zeer kort rokje. Mijn man legde zijn arm om mijn middel en drukte me dicht tegen zichzelf aan, deed mijn rok omhoog en trok zijn broek naar beneden. Hij zei zachtjes: ik wil je hier en nu!
Hij begon mijn nek te kussen, aan mijn oorlelletje te bijten. Hij begon aan mijn kut te voelen, stopte er een paar vingers in, streelde min clitoris. Ik trilde van geilheid en dat iemand ons kon zien. Het maakte me zo geil dat ik bijna flauw viel. Ik had nauwelijks controle over mezelf om niet te hard te kreunen. Ik keek naar zijn gulp en haalde zijn stijve pik er uit. Dat ging lastig en ik was zo opgewonden en nat en het maakte me nog geiler.
Mijn man duwde zijn lul in mijn kut en streelde me teder. Hij begon me eerst langzaam te neuken en toen versnelde hij beetje bij beetje. Zijn ritmische bewegingen en het feit dat iemand ons kon zien, zorgde voor een hoogtepunt. Ik zat voorover gebogen en mijn man begon langzaam en ritmisch te bewegen en penetreerde me nog dieper.Hij streelde mijn borsten met zijn hand.
Hij begon te versnellen en bereikte zelfs mijn baarmoeder. Alles werd zwart voor mijn ogen. Ik greep de stoel en fluisterde zacht dat ik zou klaarkomen. Hij begreep het en begon voorzichtig te bewegen alsof hij zijn lul uit mijn kut zou halen... yeaaaaaa ... .. Het was zalig.... Ik kwam brullend klaar. Ik kon het niet voorkomen om hardop te ademen en te huilen. Mijn man voelde de spieren van mijn kutje om zijn pik sluiten. Ik voelde me geil en zijn hete sperma vulde mijn kutje. Toen haalde hij zijn pik voorzichtig uit mijn kutje.En ik voelde hoe zijn sperma langs mijn benen begon te druppelen.Ik opende mijn ogen en begreep dat we ons station gemist hadden waar we uit moesten stappen)))

PS: Lieve fans: als ik jullie mijn seksuele ervaringen vertel, dan word ik altijd zo geil. Mijn kutje wordt warm en nat.
Dan pak ik mijn vibrator en neuk mezelf opnieuw en opnieuw. Ik neuk mezelf totdat ik geen kracht meer heb. En als mijn man thuis komt vraag ik: "NEUK JE SLET” ... ..

Slet Gina Monelli

No comments:

Post a Comment